Ügyfélkapu a gyermekeknek

Ügyfélkapu a gyermekeknek

Kedves Szülők!

Megkérjük Önöket, hogy készítsenek ügyfélkaput gyermekeiknek, hogy minden egészségügyi dokumentumot, leletet, eredményeket, ambuláns lapokat stb. személyesen elérjenek.

November 11-től nem áll módunkban a gyermekek EESZT-ben a szülők számára közvetlenül elérhető egészségügyi dokumentumait letölteni, elküldeni.

Nincs időnk és lehetőségünk azokkal a kérésekkel és megkeresésekkel foglalkozni, hogy a gyermek bármely olyan egészségügyi dokumentumát, ami az EESZT-ben minden szülő számára elérhető, mi keressük meg, töltsük le, és küldjük el emailen.

Az ügyfélkapu létrehozása gyermekeknek: https://ugyfelkapu.gov.hu/regisztracio

A gyermek egészségügyi adatainak elérése az EESZT-ben(Köszönet Dr. Schuler Zsófiának):

EESZT bejelentkezés
Az EESZT Lakossági Portál a következő linken érhető el: https://www.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal

Amennyiben korábban még sem a szülő, sem a gyermek nem lépett be az EESZT oldalára, a sikeres regisztrációt követően először a szülő lépjen be a saját felületére és győződjön meg arról, hogy a bejelentkezés sikeres volt. Ha mindent rendben talált, a szülő jelentkezzen ki és kezdje meg a bejelentkezési folyamatot a gyermek nevében.

  • Kattintson a jobb felső sarokban található BEJELENTKEZÉS gombra, ahol az Ügyfélkapu valamint a TAJ szám segítségével tud belépni
  • A bejelentkezési lehetőségek közül válassza az ÜGYFÉLKAPU gombot
  • Adja meg az Ügyfélkapus felhasználói nevét és jelszavát, majd nyomja meg a BEJELENTKEZÉS gombot.
  • Adja meg a TAJ számát kötőjelek nélkül, majd nyomja meg a BEJELENTKEZÉS gombot.
  • A sikeres bejelentkezést követően a megfelelő menüpontokban a lekérdezhetőek a fent részletezett események és dokumentumok

GYERMEK NEVÉBEN történt bejelentkezés után jogosultságok megadása a SZÜLŐ RÉSZÉRE

  • Lépjen be a fent leírt módszerrel az EESZT Lakossági Portál felületére a GYERMEK nevében.
  • Válassza kis az „Önrendelkezés” menüpontot, majd a „Képviseletre jogosultak” fület, és nyomja meg az ÚJ MEGHATALMAZÁS gombot.
  • Minden szülő számára 2-2 db meghatalmazást érdemes elkészíteni, az egyik az eRecept kiváltásához szükséges jogosítás, másik pedig az EESZT portál funkcióinak használata a gyermek nevében.
  • Először hozzák létre az eRecept kiváltásához szükséges felhatalmazást. Adjanak egy tetszőleges nevet az „Elnevezés” mezőbe (pl.: SzülőNeve-eRecept), pipálják ki a „Rögzítés időpontjától visszavonásig” érvényességi mezőt, adják meg a „Meghatalmazott személy adatait” majd nyomják meg a MENTÉS gombot.
  • Másodszor aktiválják a Lakossági Portál funkciót a meghatalmazott szülő számára. Adjanak egy tetszőleges nevet az „Elnevezés” mezőbe (pl.:SzülőNeve-LP), pipálják ki a „Rögzítés időpontjától visszavonásig” érvényességi mezőt, adják meg a szülő TAJ számát a „Meghatalmazott személy TAJ-száma” mezőben, majd nyomják meg a MENTÉS gombot.
  • A fenti műveleteket érdemes mindkettő szülő számára elvégezni, de a működésnek nem feltétele, lehet a meghatalmazott csak az egyik szülő is.
  • A „Képviseletre jogosultak” fülön láthatóvá váltak a meghatalmazotta adatai, a meghatalmazások funkciói
  • Ha elkészültek a meghatalmazások, lépjen ki a gyermek EESZT oldaláról és végeze el a belépést a saját, szülői EESZT felületre, a saját nevükben. A későbbiekben a gyermek nevében már nem lesz szükség a belépésre.
  • A saját felületen a jobb felső sarokban található „NÉV” -re kattintva lenyílik egy menü, amiben válasszák a „Fiók váltás” menü pontot.
  • A megjelenő lehetőségek közül válasszák ki a gyermeküket, és a „Műveletek” oszlopban nyomják meg az adott névhez tartozó VÁLTÁS gombot.
  • A művelet befejezésével immár a GYERMEK adatait kezeli SZÜLŐKÉNT az EESZT oldalon.

Küldje el nekünk

Minden gyermek egészsége fontos számunkra, ezért szeretnénk felkészülten kapcsolatba lépni a szülőkkel. Kérem a szülőket, segítsék a munkánkat azzal, hogy a gyermekkel kapcsolatos információkat és kéréseket az itt található felület használatával küldik el számunkra.

A beérkezett kéréseket - kivéve az igazoláskéréseket -, tájékoztatásokat minden hétköznap 8.00-18.00 közt dolgozzuk fel, és a megadott elérhetőségen reagálunk rájuk.

A rendelési időben küldött emailek feldolgozása, megválaszolása a folyamatos betegterhelés miatt lassulhat, és lehetséges, hogy telefonos visszahívással történik.

Kérjük ellenőrizzék levelezőjükben a spam mappát, mert  - főleg céges email fiókok esetén - válaszlevelünket a levelezőrendszer automatikusan spam mappába dobhatja.

A felület használata során kérem ügyeljenek arra, hogy minden szükséges elérhetőséget megadjanak. Röviden írják le milyen témában kérik segítségünket. Amennyiben van, úgy bármilyen képet, ambuláns lapot, zárójelentést stb. csatolják a leíráshoz, majd az „Elküld” gombra kattintva küldjék el nekünk a rendelőbe.

0/1000

Ne maradjon le a legfrissebb hírekről!

Íratkozzon fel hírlevelünkre, és legyen naprakész a rendelőnkkel kapcsolatos hírekkel.

Rólunk

Dr Tatár Emese

Dr. Tatár Emese

csecsemő- és gyermekgyógyász szakorvos

rendelo@tataremese.hu
+36 20 421 5890

1999-ben végeztem a SZOTE Általános Orvosi Karán. 2009-ig a Szegedi Gyermekkórházban majd a SZOTE Gyermekklinikán dolgoztam, ahol csecsemő- és gyermekgyógyász szakvizsgát tettem. 2009 óta élek családommal Gödöllőn, és azóta vagyok házi gyermekorvos.

Pintér Tibprné Marika

Pintér Tiborné Marika

asszisztens

rendelo@tataremese.hu
+36 (28) 533 359

1978-ban kezdtem a munkát az egészségügyben asszisztensként.  Bölcsődei gondozóként, majd laboránsként eltöltött évek után 1991-től házi gyermekorvosi körzetben dolgozom. Tatár doktornővel 2009-es munkakezdése után gyorsan összeszoktunk, és kölcsönösen segítjük egymás munkáját. Három gyermekem - ma már 41, 37 és 25 évesek - és egy 3 éves unokám van, akikre nagyon büszke vagyok.

Dékány Anita

Dékány Anita

asszisztens

rendelo@tataremese.hu
+36 (28) 533 359

1995 óta dolgozom az egészségügyben, 2000-ben diplomáztam a Szegedi Tudományegyetemen. 11 évnyi, többfèle profilú kórházi- klinikai és 1 év orvoslátogatói munka után Budapestre költöztem, ahol felnőtt háziorvosi praxisban dolgoztam. 2008 óta élünk családommal Gödöllőn, Tatár doktornő csapatát 2022. januárjától erősítem.

Elérhetőségünk

Címünk:
2100 Gödöllő, Szabadság tér 9.

Telefonszámunk:
Rendelési időben: +36 (28) 533 359
08:00 – 16:00-ig: +36 (20) 421 5890
Egyéb időpontban ügyelet.

Ügyelet elérhetősége:
Ügyelet minden nap 16 órától, illetve hétvégén a 1830 számon hívható. Ügyeleti helyszínek Pest megyében .

Elérhetőségünk: 2100 Gödöllő, Szabadság tér 9.